Langs de fjorden - Reisverslag uit Raudmyr, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu Langs de fjorden - Reisverslag uit Raudmyr, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu

Langs de fjorden

Blijf op de hoogte en volg Joop

03 Juni 2017 | Noorwegen, Raudmyr

Vandaag een rit door de fjorden.
Het was opnieuw koud en winderig. Veel tegenwind gehad. Die kou heeft ook zo zijn voordelen. Door de witte bergen weerspiegelt het licht in het water waardoor er een soort surrealistisch landschap ontstaat. Wel veel foto's gemaakt, maar moet je eigenlijk zien. De route voerde dus langs het water, overal klimmetjes en een aantal tunnels waar je als fietser niet altijd door mag. Je wordt dan a.h.w. omgeleid, om of over de berg. Morgen nog meer fjorden en naar het zich laat aanzien een betere weersverwachting voor de komende week.

• 04 Juni 2017 - 17:24

Irene En Mike:

Gefeliciteerd met verjaardag van Irene en mij.
    Irene en Mike

• 04 Juni 2017 - 18:15

Jan De S:

Alweer 100k achter de kiezen. Het is natuurlijk nog geen aftellen geblazen maar stapje voor stapje kom je steeds zuidelijker. Hier vandaag droog op de fiets maar forse regen in Zaltbommel gehad. Ook mijn 100k in gedachten met je meegereden. Alleen had ik nou geen maatje Joop die mij de wind uit de zeilen haalde. Houdoe

• 04 Juni 2017 - 21:49

Kitty Hovenkamp :

Hoi Joop, leuk om je op deze manier te volgen (Mardy gaf de site door). Ik ben een dag te last met de felicitaties; GEFELICITEERD. Mogelijk heb je tussen al het bagage en water op de rug mijmeringen ook aan

• 04 Juni 2017 - 21:52

Lucie Filippo:

Hee Joop, top dat je nu écht bent vertrokken! Had het even niet scherp wanneer je ging, dus heb je gemist om je persoonlijk heel veel succes en plezier toe te wensen. Dus maar even via deze weg.
    In plaats van dat jij mij in de gaten hou ga ik jou in de gaten houden

• 05 Juni 2017 - 10:12

Rob:

Dag Joop. We hebben zoals je weet ook een bijzonder zware dag achter de rug. Eerst ruim 57 km moeten fietsen onder leiding van Moeder-Overste Mieke en daarna verplicht barbecuen (met liedjes uit de oude doos) bij Michael en Christine. Afzien dus........hahaha.
    Joop, veel succes en blijf deze jaloersmakende berichten sturen en als het kan met af en toe een fotootje!