Sleutelen aan de nieuwe fiets - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu Sleutelen aan de nieuwe fiets - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu

Sleutelen aan de nieuwe fiets

Blijf op de hoogte en volg Joop

01 Juli 2017 | Nederland, Heelsum

Vanavond was ik getuige van de opbouw van mijn nieuwe fiets. De hele week was nodig om spullen te bestellen en te verzamelen, wielen te maken etc.
Maar vanavond werd het geheel in elkaar gezet. Met vier man, drie van
11 Ants, Michiel , Roy en Steven. En Frank van Franks fietsenwinkel. Met z'n vieren aan het werk. Toch een hele klus, want alles moet op maat aangepast worden. Toen ik wegging was het half 1 en toen was het voor 80 procent klaar, dus laat wordt het sowieso. Dank zij de inzet van al deze mensen kan ik morgen in ieder geval weer verder en daar ben ik ontzettend blij mee.
Ik verheug me weer op de verdere reis de komende weken. In eerste instantie Engeland. Daarna Frankrijk...........
De tassen kunnen zo weer aan de fiets gehangen worden. Ik laat wat spullen thuis die overbodig zijn (ik verwacht geen winter meer), maar dat wordt des te meer gecompenseerd door het gewicht van het nieuwe slot.

  • 01 Juli 2017 - 07:44

    Marjan Krommendijk:

    Hallo Joop,

    Vanmorgen las ik is het bericht dat je fiets gestolen is. Dat is wel even een echte tegenvallen zeker als je er zoop verheugd hebt op deze tour. Gelukkig heb je de draad weer op kunnen pakken heb ik gelezen en ga je weer van start. Engeland lijkt me ook geweldig zou ik ook nog een keertje naartoe willen. Morgen rijden wij vanuit Zweden weer naar Nederland. Zullen nog wel even gaan buurten bij Karin. Succes met je verdere rit. Groeten van Herry en Marjan.

  • 01 Juli 2017 - 11:02

    Gerrie Konink:

    Hi Joop,
    Veel succes met het vervolg van je reis,
    We blijven je met belangstelling volgen.
    Groeten,
    Lammert en Gerrie

  • 01 Juli 2017 - 11:14

    Gerrit Van Scherrenburg:

    Hoi Joop,
    Mooi dat je weer op pad kunt en de reis vervolgen. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Veel plezier en heel veel succes !
    Groet Gerrit

  • 01 Juli 2017 - 11:20

    Reinalda Kerseboom:

    Hi Joop,

    Good Luck! Smooth rides and lots of green.

    Reinalda

  • 01 Juli 2017 - 11:49

    Evert-Jan Van Den Born:

    Hoi Joop,

    Vanmorgen even de nieuwe bike mogen aanschouwen, is weer een super gave 11ANTS geworden. Dat je hier maar heel veel mooie kilometers mee mag maken, Succes!

    Evert-Jan

  • 01 Juli 2017 - 14:15

    Lucie Filippo:

    Hoi Joop,
    Sjonge, jonge, wat een verhaal... dit verzin je toch niet. Op texel was je regelmatig onderwerp van gesprek, we hadden allemaal erg met je te doen.
    Maar wat geweldig dat je je het weer zo positief hebt opgepakt. Super voor je dat je je tocht gaat voortzetten in een beschaafdere omgeving! Heel veel succes en plezier met deel 2!
    Groetjes Lucie, en de rest natuurlijk

  • 01 Juli 2017 - 16:50

    Jeanette :

    Super dat het allemaal gelukt is! Wens je een goed vervolg!
    Liefs, Jeanette

  • 01 Juli 2017 - 23:39

    Kitty Hovenkamp:

    Hoi Joop, jouw vorige fiets was speciaal maar je vervolgt de reis op een nieuwe speciale fiets; vier man sterk om de fiets rijklaar the maken: geweldig. Wel fijn dat je gewoon de tassen eraan kan hangen en weg.

    Vandaag of morgen stap je waarschijnlijk aan boord om de tocht the vervolgen. Succes en geniet van de nieuwe route en ik ben benieuwd naar jouw avonturen.

    Groet kitty

  • 02 Juli 2017 - 12:59

    Gerda:

    Ga je vanuit Engeland via de kanaaleilanden naar Frankrijk?
    Is een èchte aanrader!
    Succes met het vervolg!

  • 02 Juli 2017 - 13:00

    Gerda:

    Ga je vanuit Engeland via de kanaaleilanden naar Frankrijk?
    Is een èchte aanrader!
    Succes met het vervolg!

  • 02 Juli 2017 - 13:00

    Gerda:

    Ga je vanuit Engeland via de kanaaleilanden naar Frankrijk?
    Is een èchte aanrader!
    Succes met het vervolg!

  • 02 Juli 2017 - 13:27

    Wim En Ely Kuiper:

    Hoi Joop,

    Hoor net van mijn zwager dat je fiets gestolen is,
    We hebben je even niet kunnen volgen omdat we met vakantie zijn geweest,
    wat een ellende,maar gelukkig heb je de schouders er weer onder gezet en met behulp van veel lieve mensen om je heen,ga je weer verder om toch je doel te bereiken.
    TOPPIE!!!
    Succes en tot ziens,

    Wim en Ely Kuiper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joop

Actief sinds 26 Mei 2017
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 30214

Voorgaande reizen:

29 Mei 2017 - 31 Augustus 2017

van de noordkaap naar gibraltar

Landen bezocht: