Dagje thuis - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu Dagje thuis - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu

Dagje thuis

Blijf op de hoogte en volg Joop

25 Juni 2017 | Nederland, Heelsum

Ik ben vanochtend aangekomen op Schiphol, iets eerder dan verwacht weer in Nederland.,maar wil het liefst de tweede helft van de week weer de weg op. Eerst maar eens op pad voor een fiets. Liefst een die in de buurt komt van mijn 11Ants Anthro. Ik kan zo de tassen eraan hangen en vertrekken. Niet de oude route oppakken. Even geen "Oostblok".ik denk aan Schotland, Edinburg en dan afzakken naar het zuiden. Kanaaleilanden ? Oversteek Frankrijk ?
Er is nog genoeg te ontdekken in Europa.

• 26 Juni 2017 - 09:35

Reinalda Kerseboom:

Joop,
    Top, dat je in alle nare omstandigheden zo direct de knop hebt weten om te draaien. Chapeau! Dat is karakter hoor.

Vindt snel een fijne fiets en geniet dan vooral weer van je alternatieve route.
    Als je vanuit Engeland naar Santander overvaart zou je zelf Gibraltar misschien nog kunnen halen. Als dat je doel is.....

Sterkte en succes!

• 26 Juni 2017 - 12:59

Gerrit Van Scherrenburg:

Hoi Joop,
    Tof dat je na die ontzettende tegenvaller je zo snel weer een alternatief plan aan het maken bent. Klasse!!!

Veel succes met alle voorbereidingen en uitvoering daarvan.

Veel plezier en succes.

Groetjes Gerrit

• 27 Juni 2017 - 21:19

Kitty Hovenkamp:

Hoi Joop, een late reactie maar klasse dat je jezelf snel herpakt. Toen ik maandag de praktijk verliet, vertelde Karin mij dat je mogelijk een nieuwe fiets had, dat zou geweldig zijn. Fiets klaar maken, tassen met schone spullen erin aan de fiets hangen en weg naar de nieuwe startplaats.

Succes met alle voorbereidingen.

Groet Kitty