Op de koude hoogvlakte - Reisverslag uit Storgjerdet, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu Op de koude hoogvlakte - Reisverslag uit Storgjerdet, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu

Op de koude hoogvlakte

Blijf op de hoogte en volg Joop

02 Juni 2017 | Noorwegen, Storgjerdet

Het was een soort hooglandrit. De dag begon met veel klimwerk en eindigde met een prachtige afdaling naar Alta. Op deze heuvelachtige en glooiende uitgestrektheid was het wederom ijzig koud, winderig en regelmatig sneeuw. Alleen maar witte vlaktes. Je bent eigenlijk de hele dag bezig met de rit en de elementen en denk nergens anders aan. Geen fietsers gezien vandaag. Gisteren wel met medefietsers gesproken. De meesten hebben wel behoefte aan een praatje. Ik trouwens ook. Morgen wacht een grillige tocht langs de kust (Altafjord). Een mooie tocht denk ik.

• 02 Juni 2017 - 21:08

Reinalda Kerseboom:

Heb je nog t9jdf gehad om de rotstekeningen daar te bekijken?

• 02 Juni 2017 - 21:25

Jeanette :

Wouw Joop! Sneeuw in Juni, best bijzonder

• 03 Juni 2017 - 07:39

Peter Jansen:

Vandaag een speciale dag voor jou. Mooie omgeving en een levensdag 60 jaar. Neem een lekkere borrel en geniet ervan. Ben best een beetje jaloers op jou trip zeker als ik al die mooie plaatjes voorbij zie komen

Geniet van de toekomstige dagen

Peter

• 03 Juni 2017 - 08:47

Marjan Krommendijk:

Gefeliciteerd met je verjaardag

• 03 Juni 2017 - 09:44

Piet Bleeker:

60 jaar en dan zulke dingen doen. Prachtig, hoewel ik niet zo van de kou en fietsen ben.Ik zal vanavond een biertje op je drinken , neem er zelf ook één. Geniet van je verjaardag en vooral van de reis , verjaardagen komen er nog zat hoop ik. Maak ook een keer een zelfie aub.
    Heel veel plezier en succes ook van Yvonne.

• 03 Juni 2017 - 11:58

Reinalda Kerseboom:

Hartstikke gefeliciteerd Joop!

• 03 Juni 2017 - 13:41

Marijke Derkse:

Lief broertje, van harte gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. Maak er een mooie dag van. Wat is het leuk om jou zo te volgen. Op deze manier krijgen we een beeld van wat jij allemaal ziet en beleef. Super mooi.

Groetjes van Gerard en Marijke

• 03 Juni 2017 - 14:15

Bernadette:

Van harte gefeliciteerd! Leuk om je reisverslagen te lezen. Maak er een gezellige dag van

• 03 Juni 2017 - 20:05

Christa En Gert:

Hallo Joop,
    We hebben je vertrek gemist omdat we nog in Valencia zaten, kom jij binnenkort waarschijnlijk langsop fietsen! Maar heel veel succes met je trip! En gefeliciteerd met je verjaardag!

• 05 Juni 2017 - 12:13

Ely Kuiper:

Hallo Joop,
    Leuk om te lezen dat je geniet van alles wat je onderweg tegenkomt,
    blijf genieten en houdt ons op de hoogte van al het moois dat deze reis nog mag brengen.
    Groetjes van Wim en Ely.