op naar het noorden - Reisverslag uit Kirkenes, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu op naar het noorden - Reisverslag uit Kirkenes, Noorwegen van Joop Cobussen - WaarBenJij.nu

op naar het noorden

Blijf op de hoogte en volg Joop

29 Mei 2017 | Noorwegen, Kirkenes

Vandaag op weg naar het startpunt. Via Oslo naar Kirkenes gevlogen. Ik was best bezorgd voor mijn fiets. Gaat dat wel goed met die tussenstop en was blij toen ik zag dat mijn bagage werd ingeladen. Morgen pak ik de postboot , de Hurtigruten die mij tot 30 km onder de Noordkaap brengt. Dat laatste stukje moet ik fietsen. Ben er dan wel 1 dag eerder dan gepland.

In Oslo was het nog 23 graden, maar eenmaal in de lucht veranderde het landschap snel naar steeds witter. Het is hier dan ook nog behoorlijk koud, zo rond het vriespunt. Een beetje winderig. Zal wel wennen zijn straks op de fiets. Ik heb de volledige winteruitrusting bij me dus ben voorbereid. Fiets is inmiddels weer uitgepakt en heel gebleven.

• 30 Mei 2017 - 17:04

Manon:

Leuk om te lezen Joop!! We gaan je volgen, Succes!!

• 31 Mei 2017 - 17:34

Marten Van Lubek:

Succes Joop, we blijven je volgen

• 31 Mei 2017 - 22:31

Irene/Mike: